Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Trädgården

Category: Inredning & Design

Jag försöker hitta lite idéer till vår trädgård som ser ut som skit, vi ska ju plantera lite blommor och sånt, och jag vill inte lägga mycket pengar på att göra detta och problemet är att trädgården är enorm... det kommer se tomt ut vad jag än gör liksom. Men till att börja med så har jag grävt upp jorden där jag ska plantera och det tog mig 3 hela timmar idag, jag har inte bestämt mig vad jag ska ha för blommor än ens. Jag köpte iallafall några lampor jag ska sätta ner i jorden,  och ska köpa småstenar och samla stora stenar från stranden för det blir alldeles för dyrt annars men det kommer nog bli fint tillslut. Tror jag är klar om några dagar om allt går som förväntat. 

Comments


Comment here: