Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Middag for fyra

Category: Inredning & Design

Gud vad jag alskar att ha middagar, det roligaste ar att duka och jag ar sa himla nojd med stolarna och bordet och snart kommer lampan aka upp och mattan aka ner!!! Glomde som vanligt att fota maten for att jag var sa hungrig haha.. nasta gang blir det iallafall tacos ;) Visst har jag kopt en sot brodkorg?

Mrs Clever

Category: Mode & Inspiration

Min killes syster skulle slanga en liten resvaska som hon fatt av sin mamma dar det lag en servis med bestick i och nar hon sa det sa tyckte jag att det var synd att slanga den sa jag tog den istallet men inte hade jag nagon aning om att jag skulle fa en san otroligt bra ide och anvanda den till mina smycken, sjukt praktiskt, nu slipper alla halsband att trassla ihop sig och man kan enkelt se vilka oronhangen man ska ha pa sig!

Uteservering

Category: Övrigt/humor

Vi hade bestamt att vi skulle ata ute med min killes syster och hennes man och dem skulle hamta upp oss klockan 4 och min kille tog 100 ar pa sig att ga upp ur sangen och sen kl 15.45 sa borjar han KLIPPA SIG?? man bara vaaa vad gor du??? Sa nu har han rakat av sig haret men det var ratt snyggt, kanns som att man har en ny pojkvan HAHA!

Vardagsrums inspiration

Category: Inredning & Design

Så här planerar jag att inreda vardagsrummet på ett ungefär, vit kommer soffan inte att vara men en ljus färg hade jag ändå tänkt mig.

Lasagne med kyckling i.

Category: Mat & Dryck

Det var valdigt gott mina vanner!!!! Man var ju tvungen att ta en testdrive pa ugnen, den blir absolut godkand :D Nu: Paradise Hotel! Sa roligt att en bekant till mig ar med i programmet, vi brukade umgas nar vi var typ 15 ar haha!!!

En liten inblick av huset

Category: Inredning & Design


Lite bilder fran varat hus, halva huset, det ar jatte stokigt fortfarande vi haller pa och fixa och trixa varje dag och nu lanar jag internet fran grannarna. Patal om grannar sa har vi riktigt trevliga grannar i 30arsaldern som vi blivit bra vanner med, bade pa vanster och hoger sida! Vi ska bygga ett gym pa nedervaningen och sa ska resten vara kontor med datorer och en stor soffa framfor eldstaden. Tyvarr sa blir det inga ordentliga inlagg pa ett tag eftersom jag varken har internet eller dem tre sista bokstaverna i alfabetet.

No internet

Category: Övrigt/humor

Vi flyttade in i huset for 12 dagar sen, vi har inget internet och har varit otroligt upptagen p.g.a att vi inte hade nagra mobler sen innan, vi har kopt koksbord, stolar, ugn, diskmaskin och sant.. jag kommer nog ha internet nu i veckan sa jag kan visa bilder fran huset och vara nya mobler!