Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Garden inspiration

Category: Inredning & Design

Jag ska fixa trädgården hade jag tänkt, den är så ful och grå...tulpaner eller massa olika småblommor? Jag har ingen aning men resultatet kommer bli toppen eftersom det är jag som ska fixa och trixa, And I do have många bra idéer ;)

Middag ute på verandan

Category: Mat & Dryck


Oj vad gott det var, undrar vad denna fisken heter på svenska...

Ostbricka och vitt vin

Category: Mat & Dryck

Mysigt va? :D Och gott var det också!

Tattoo festival and beer

Category: Resor & Utflykter

Until the sun goes down in Athens

Category: Resor & Utflykter

En mysig restaurang som vi besökte när vi var i Athen.

Nyblonderad och glad

Category: Skönhet & Smink

och kaos i bakgrunden... Om 5 dagar så åker vi till Aten vi ska gå på en tatueringsfestival där dem piercar , tatuerar och dricker massa öl och lyssnar på typ metal hahaha det ska bli kul tycker jag. Min killes kompis är också tatuerare och han och hans vänner ska vara med och tävla på festivalen!

Grilla lite fisk sådär på söndagskvisten

Category: Mat & Dryck

Trästugor mitt ute i ingenstans

Category: Resor & Utflykter

Vi åkte till Serres under helgen för att gå på spa med ett annat par, vi badade i hamam i flera timmar och det var första gången jag varit på ett sånt bad, och stugorna var riktigt mysiga med eldstad och prinsessan på ärten säng haha! Vi åt som fan, chillade och krökade hela helgen riktigt kul var det! Nästa gång ska jag rida för första gången, det ska bli spännande!