Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

ON THE BOAT

Category: Resor & Utflykter

Vi tog båten från Keramoti över till Thassos och vi hade inte bokat hotell så vi fick leta hela dagen efter ett hotell eftersom det var fullbokat IGEN överallt och mina kompisar bodde på en bungalow resort som var fullbokad så där kunde vi heller inte bo men som tur var så hittade vi ett hotell tillslut som låg i närheten med pool. Vi har haft så himla roligt på denna resan, vi har spelat volleyboll med andra turister, åkt vattensporter, fyrhjuling, ätit på tavernor och skrattat som bara den! Jag har helt ärligt talat mest skrattat på denna resan, vi har sjungit svenska låtar i bilen och min kille har undrat vad tusan det är vi gapar om, vi har skojat, dissat varandra på ett roligt sätt som man bara kan göra när man känt varandra länge och pratat om gamla minnen från skolan och dagis! Jag älskar det! Nästa år bär det av till Sverige, då ska min pojkvän få smaka riktig svensk husmanskost!!!

Comments


Comment here: