Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Is this the house?

Category: Inredning & Design

Jag tror att jag har hittat huset som jag vill bo i! Det är en villa med 3 sovrum, 3 badrum, loft, stor uteplats, källare, öppen spis och 3 balkonger. När jag först såg huset, så blev jag inte särskilt exalterad, jag tyckte inte om det för att badrummen inte var moderna och för att huset var äldre än 5 år gammalt men efter att ha letat olika hus så har jag insett att inget hus jag kommer hitta kommer vara perfekt, antingen så är köket fult eller badrummen och jag föredrar ett fint fräscht kök och stor yta än ett mindre hus som är helt nytt och liten uteplats och grannarna tätt intill.

Man vill ju ha lite privacy och kunna ha barbeque fester ifred hahaha!! På tal om Barbeque så har jag gjort ett litet kollage så som jag har tänkt att vår uteplats ske se ut! Tyckte möblerna såg lyxiga ut, passar skitbra om man har en stor terass också! Dem är från IKEA.

Comments


Comment here: