Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Inredning - Köksredskap

Category: Inredning & Design


Något man kan komma undan billigt med är köksredskap från IKEA, i år ska jag köpa silver/vitt för att jag tycker att det är snyggt med stilrent och inte en massa barnsliga glas med massa färg och mönster på men det är min smak, alla tycker ju olika såklart. Resterande köksredskap kommer jag köpa från andra affärer för att tillslut få den bästa matchningen i köket. Jag försöker få känslan av "matlagningsprogram" för att det ska vara roligt att laga mat, tänk er redan att jag längtar efter att laga mat något som jag inte tyckte var SÅ kul förut. Bestick har jag inte hittat än, men jag vet exakt vad jag är ute efter, smala långa kantiga bestick som är lite tunga.

Comments


Comment here: