Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Greek Tavern & First night out

Category: Mat & Dryck

Vi gick ut och åt på en taverna första kvällen och jag sa till min kille att nu ska vi bjuda tjejerna på god grekisk mat och att vi ska beställa allt möjligt och bara köra på, men min kille tog det till en helt annan nivå han beställde för 14 män!!!! Mina kompisar blev chockade när det hela tiden kom in nya rätter dem bara "mer?" "mer??" tillochmed jag började undra efter ett tag hur mycket han egentligen hade beställt haahah jag vet inte hur många rätter vi tog men det fick redan inte plats efter första rundan, och det kom tre runder till med mat och sen när vi var proppmätta så kom det en enorm fisk HAAHA KATTEN FICK ÄTA DEN!!! Men det var roligt, speciellt när servitören redan från början sa att det räcker och min kille fortsatte att beställa.
Min kompis hade skrivit till mig innan hon kom till Grekland att jag skulle hälsa min kille att hon äter som 5 män så jag gjorde det. Och Efter att vi ätit så sa min pojkvän till min kompis, Du sa ju att du äter som 5 män!!!

Comments


Comment here: