Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Yesterday shopping

Category: Mode & Inspiration

Jag shoppade lite igår och köpte även en brun utan sol på Hondos Center, butiksbiträdet försökte sälja en Christian Dior produkt till mig och visade sina ben och sa att hon använder också den men hennes ben var helt fläckiga så det tilltalade mig inte så mycket även om hon var väldigt trevlig! Jag föredrar produkter som säljs på apoteket så jag köpte Avene istället.

Blus: Bill Cost
Kostymbyxor: Mango
Klackar: Tsakiris Mallas
Tröja: Bershka
Sandaler: En skobutik på Egnatia
Harembyxor: Anel
Brun utan sol: Avene.
Redovisning:
Testade den igår och jag har redan fått resultat idag fast fläckar på ena armen men det är nog mitt fel för det är inte fläckigt på resten av kroppen. Man kan använda den till både ansiktet och kroppen, luktar lite, vit kräm utan shimmer känns fräshare än den jag hade förr som var från Åhlens och är mycket populär i Sverige.

Comments


Comment here: