Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

SATURDAY IS NOT OVER YET

Category: Övrigt/humor


06.14 på morgonen nästa dag.
 
Jag glömde lägga upp bilderna från lördagen, jag och min pojkvän är ett par som vägrar gå hem när vi har roligt  så vi ringde vi min syrra och hennes kille och frågade om dem ville följa med på bouzouka och det ville dem anledningen till att vi ringde min syrra och hennes kille var för att det andra paret inte kunde följa med för dem hade jobbat hela dagen så efter grillningen åkte vi snabbt hem och min kille bytte om och så vidare till Paola som artisten heter och hon är väldigt stor i Grekland så det var fullproppat med folk!
 
Jag kommer att lägga upp en videoinspelning från denna kvällen så ni kan få se hur det ser ut på bouzouka.

Comments


Comment here: