Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

SOUVENIRER

Category: Inredning & Design

Vi fick souvenirer från min mamma, en kopp med en sked som sitter i handtaget och en fin ram som man kan ha ett foto i! Snyggt och "ö-igt" att ha i vårt sommarhus! Dock så vet jag inte vad jag ska välja för foto att ha i men jag tror det blir det här fotot!
Jag ska visa huset när det är städat, vi snackar om kaos, kläder överallt! Det tar 3 dagar efter att jag städat så blir det stökigt som f-n igen..Sen köpte jag en fluffig matta som jag ska ha i badrummet i Thessaloniki, man måste köpa saker lite härochdär från olika platser och ställen för att få snygg design i hemmet.
Jag köpte en ny växt och jag ångrar mig att jag valde en grön kruka, jag trodde att det skulle bli exotiskt men nej jag tycker inte att det blev så snyggt och dyr var den också...  Dem röda krukorna passade perfekt till mina blommor däremot.. men fyfan visst är den gräslig? What was I thinking liksom, men det kanske blir snyggare när den växer sig längre.
 

Comments


Comment here: