Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

NYA KLÄDER OCH SKOR

Category: Mode & Inspiration


Skor: Axel Accessories
 
Så mycket snyggare på fötterna, detta är mina första wedges jag tycker egentligen inte om klumpiga skor, det ska vara petite hög smal klack och helst svarta. Men nu är det sommar så man får väl gå lite loco ;)
Jag har en perfekt outfit till dessa skorna, anledningen till att jag köpte skorna var för att jag hade en snygg outfit idé och skorna fattades haha!



Klänningdress eller vad det heter i 3 olika färger, snyggt till stranden och två par harembyxor så himla bekväma nu har jag 5 stycken! Tyckte att kjolen kändes exotisk så den köpte jag också!

T-Shirts: Pink Woman


Coola shorts va? Det är typ sammetstyg lite för varma för sommaren kanske.. Ingenting jag köpt är min stil men det är kul att köpa olika och sen matcha den kan bli hur snyggt som helst.

Linnen med fransar i ryggen, jag har alltid hatat sånt här men nu tycker jag att det är snyggt.


Comments


Comment here: