Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE!

Category: Övrigt/humor

     
     
      1. Jag spelar fortfarande The sims och jag tycker att det är kul!

      2. Jag har inga husdjur.

      3. Jag gick på gymnasiet på distans så jag har aldrig firat studenten/äger ej studentmössa!

      4. Jag hatar att åka buss, jag har en fobi vet ej varför.

      5. Jag har inte körkort.

      6. Jag flyttade till Grekland ensam som 17åring!

      7. Jag har aldrig jobbat.

      8. Jag stack till Thailand mitt under året i 1 månad 2012 efter ett breakup.
 
      9. Jag spelade fotboll i flera år.
 
    10. Jag har inte en enda tatuering på min kropp!
 

Det är klart att ni inte vet detta om mig, jag har ju inte skrivit det på bloggen! Tänkte iallafall förklara varför jag aldrig har jobbat för det låter väldigt konstigt för andra. Som ni vet så är det grov arbetslöshet i Grekland, man blir utnyttjad, ej betald i tid och lönen är typ 3000-5000 kr och man blir tvungen att jobba över och får oftast inte betalt för det för man ska vara tacksam att man ens har ett jobb. Sen hatar jag att åka buss också och det för jobbet med sig eftersom jag inte har körkort. Man kan inte ta taxi heller för då har man jobbat i onödan HAHA!

Comments


Comment here: