Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

KAXIG MYGGA

Category: Övrigt/humor

Förresten så måste jag bara berätta hur jobbig min natt var, vi hade en mygga på rummet och jag gick och la mig före min pojkvän, det var jättevarmt så jag sov utan lakan och efter 2 timmar så vaknar jag av att jag har fått typ 20 myggbett överallt, på benen, armarna, fötterna, TÅRNA, ANSIKTET ja överallt jag fick spel. Går upp tänder lampan lägger mig och väntar på att den ska komma, men nej den kom inte. Nähepp tänker jag och släcker lampan och lägger mig igen och denna gången med lakan. Då kommer den jäveln och nuddar mig på läppen och sen hör jag ett surrande i örat, ni kan bara tänka er hur jag började koka vid det här laget...
 
Reser mig upp, tänder lampan, lägger mig i sängen och ligger i säkert en halvtimme och bara stirrar i taket och väntar på myggan och helt plötsligt så ser jag den flyga as snabbt förbi mitt ansikte, och nuddar mitt ansikte igen, det var en formula mygga har aldrig skådat en så snabb mygga... brukar dem inte komma i smyg och flyga lugnt och sansat? Det kändes som den teasade mig, alltså EN RIKTIGT KAXIG MOSQUITO.
 
Jag somnade ändå tillslut och min kille gick och la sig efter flera timmar efter mig och han fick också flera myggbett, hur tjock är inte den myggan på en skala 1-10? Tro man käkar så mycket...Den måste vara överviktig iallafall.
 
Tyvärr så lever den fortfarande idag någonstans i huset och kommer förmodligen äta på oss ikväll igen för vi lyckades inte döda den :'(
<----- Kaxig

Comments


Comment here: