Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Dags att banta!

Category: Skönhet & Smink

Jag och min kille fick ett ryck igår inne på apoteket, vi köpte bantningspiller. Vi sa i vintras att vi skulle vara smala och ha tränade kroppar till sommaren och det löftet höll vi aldrig och vi åker till antingen Kreta eller Paros om typ 2 veckor och jag har feta lår och min kille har fett på magen så nu är det dags att banta lite!!!
 
När jag träffade min kille för 2 år sedan så vägde jag 51 och nu väger jag 56 så jag vill bli av med 4-5 kg. Detta är en naturlig bantningsmetod, det är naturliga ämnen som finns i frukt från Afrika och ingenting kemiskt alls. Och det tycker jag är bra, för annars hade jag aldrig vågat ta dem här pillerna. Det står också på förpackningen att man ska träna samtidigt, och det gör vi, vi spelar tennis! Så vi får väl se om en månad hur många kg jag lyckas tappa ;) Jag ska mäta mina lår idag för att vara exakt!
 
Vi åkte till mataffären igår och köpte flera kg lax, det ska vi äta hela veckan för att bli smala. Lax och sallad! Vi får se om vi håller det... jag tror inte det för imorgon är det fest i en hel by och där kommer det grillas Souvlaki och drickas Retsina ;) Men jag ska verkligen försöka att hålla vikten efter att jag nått mitt mål. Jag äter väldigt onyttigt och fettigt, jag har aldrig brytt mig, jag äter exakt vad jag vill när jag vill utan att tänka mig för. Så egentligen tror jag att jag ändå hade förlorat 2 kg om jag bara ändrade kosten lite men det är mycket roligare såhär då kör vi Dag 1.

Comments


Comment here: