Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Check in

Category: Resor & Utflykter

Oj vilket nice hotell vi bor på!! Jag ska fota varenda liten hörna SÅ fräscht är det här. Vi letade på 5 olika hotell innan vi hittade detta, första hotellet vi gick in på var en svit, men den var ful och fattig. Typ möbler från 80-talet, det liknade helt enkelt ingen svit, jag sa till min kille att jag inte vill ha en svit utan bara att det ska vara fint,  fräscht och modernt. Detta hotellet är helt nytt och har ett jättefint badrum, man blev ju bara tvungen att ta sig en dusch direkt när man såg badrummet kan man säga!
 
Det finns allt möjligt på detta hotellet, badrock, tofflor, alla olika shampoon att välja mellan, tillochmed tandborste och tandkräm till var och en, varsin nagelfil, toppsar, badmössa, conditioner, bodylotion, papper och penna, kuvert om man vill skriva brev hahaa alltså ALLT!!! Jag har aldrig varit med om något liknande, vinglas, 3D glasögon, våtservetter, jag kan fortsätta i evigheter... det fanns allt möjligt så att jag tillochmed blev chockad över att jag inte hittade en borste till håret för det var väl det enda som fattades, hit kan man komma utan bagage ju!

Comments


Comment here: