Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

BOAT ADVENTURE

Category: Resor & Utflykter


Jag är positivt överraskad över ön! Det finns hur mycket som helst att göra på dagen, stränderna är fantastiska som jag hört att dem ska vara, glasklart vatten och mycket vattensporter som jag tycker är kul.
Maten däremot var inte särskilt god, vi åt ute på en taverna som låg vid havet första kvällen och en annan dag åt jag även Crepes men ingenting var jättegott.
 
Vi hyrde motorbåt dag 2 och det var JÄTTEROLIGT!!! Ett riktigt äventyr, vi tog båten och åkte runt ön och hade packat med oss olika grillspett som vi skulle grilla på stranden, sprit, chips o.s.v. Vi hittade en tom strand som vi skulle grilla på, spela strandtennis och det kändes typ som att vi var med i Expedition Robinson när killarna försökte tända en brasa. Jag fick också köra motorbåten och det var jättelätt, det var så lätt att det till och med var tråkigt att köra! Dock så fick vi typ en motorbåt med en motor från 1960 talet kändes det som, för det gick inte tillräckligt snabbt. Eftersom jag nu tyckte detta var så himla kul så ska jag be min pappa låna ut sin motorbåt till oss som han har haft i garaget i typ 10 år HAHA!

Comments


Comment here: