Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Huset och julpynt

Category: Inredning & Design

Jag har julpyntat litegrann, här har vi även huset på utsidan, inget märkvärdigt ser ut som ett vanligt tråkigt hus, men innuti så är det jätte fint, älskar högt tak och mycket fönster och glas. Jag köpte Led ljusslingor till balkongen och jag ångrar mig faktiskt att jag inte köpte en annan färg, min moster skickade en bild på sin balkong och hon hade röd ljusslinga och det var så himla fint och mysigt. Ni vet den där känslan när man köpt något som man är jätteglad över tills man ser sin kompis som köpt något ännu finare och helt plötsligt så tycker man inte om det man själv köpte. Ja, det var känslan jag fick haha jag blev avundsjuk :D Men nu är det försent, billiga var dem heller inte för den delen :'(

Julgranen kommer snart, jag vill köpa en plastgran medan min sambo vill ha en riktig julgran.
Ps. Plastgranen är jättefin kolla --->

Comments


Comment here: