Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Min shopping från Marmaras

Category: Mode & Inspiration

Alltså nu mitt i allt med semesterbilderna så tar vi en paus och slänger upp min shopping istället som jag handlade på Marmaras. Jag måste erkänna att det var billigt jämfört med andra städer i Grekland. När jag var på Santorini förra året så hittade jag ett armband som jag hade köpt i Thessaloniki för 2 euro och det kostade 30 euro på Santorini, HUR SJUKT är inte det? Det var riktigt dyrt där överhuvudtaget, det är väl Santorini och Mykonos som är dem dyraste öarna i Grekland. Förresten så ska jag till Kreta om typ en vecka och stanna i 2 veckor.

Min shopping, "diamantarmbandet" är min favorit. Köpte även snygga ringar men fick ingen bra bild på dem.

Ett armband, passar jättebra på min arm.

3 olika sjalar, snyggt att ha på stranden virad över bikinin.
Silver halsband och silveröronhängen som är sjukt små, riktigt petite.

Söta armband, jag köpte dubletter för att ge ett till min kusin och ett till min killes syster.
Sjukt snygg väska, det är skinn och mockadetaljer på den, längtar efter att ha på mig jeans
och höga stövlar till denna väskan!
En turkosfärgad klänning med mönster!

Älskar denna byxdressen, den sitter jättesnyggt.
Lite snygga tatueringar att ha på stranden!!

En sådär snygg väska, den var billig det var därför jag köpte den.

Comments

  • JUNITJEJ Saying:

    Kanonfina inköp!

    Svar: Tack så mycket :D
    classy.blo.gg

    2015-08-09 | 12:46:36
    Blogaddress: http://www.junitjejen.se

Comment here: