Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Drinks & Party

Category: Resor & Utflykter

Efter maten på kvällen så åkte vi till hotellet och bytte kläder och sen var det utgång igen och drinkarna rullade in så att säga, haha fan vad alla ser ut att vara fulla på bilderna! Jag och min kille är riktiga tjockisar alltså, efter att vi gått hem så kollade vi på film och klockan 05.00 på morgonen fick vi för oss att vi skulle äta pizza så vi stack till ett ställe som heter BRO och köpte Crepes och pizza och Croissant och det var meningen att vi skulle dela på allt men så stötte vi på en gammal kompis till min kille så dem snackade och då passade jag på att käka upp typ allt haha, det är därför jag är lite tjock nu. Nej men helt ärligt, jag tycker inte att det är kul att vara med på bild längre eftersom jag gått upp några kilon för det syns som fan...

Comments


Comment here: