Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Orange is the new black

Category: Övrigt/humor

Har nyss börjat se en ny serie, jag är väldigt kräsen av mig och tröttnar lätt eller somnar om serien inte är tillräckligt spännande och saker händer hela tiden. Jag och min sambo brukade kolla på serier och filmer tillsammans, men det senaste året tycker jag inte det är lika kul och det kändes som jag slösade min tid. 
 
Men nu har jag hittat Orange is the new black och jag började se denna serien igår, och den är förvånadsvärt bra, jag har alltid tyckt om filmer som handlar om fängelse så detta passade mig perfekt. Och jag har hela 7 säsonger framför mig! Sen tycker jag att det är lite småkul att jag har en egen serie att titta på haha! 

Comments

  • lars Saying:

    Ja du den är skitbra jag har sett flera säsonger. Det finns en liknande som går nu Wentworth
    Ha det bra

    Svar: Jaså, ska kolla upp den med, den kanske är bättre till och med! Tack för tipset :)
    classy.blo.gg

    2017-10-10 | 15:47:47
    Blogaddress: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Comment here: