Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Snow in Greece

Category: Övrigt/humor

Det snöade i Grekland förra veckan i 3 dagar, det glömde jag ju visa...Vi var fast i hemmet i flera dagar pga snön, kommunen sket i att fixa vägarna, snacka om att dem var oförberedda inför snö i Januari, min vän skulle ta sig hem från jobbet, det tog henne 3 timmar när det i vanliga fall tar henne en kvart, sjuka bilköer och ett stort kaos helt enkelt. Grannens bil hade fastnat så min sambo fick gå enda ner till bensinstationen för att köpa snökedjor till bilen men dem var helt slutsålda sa vi fick vara utan toalettpapper när vi båda var förkylda och typ leva på bara vatten och pasta då tillochmed mataffären i närheten stängde. Jag hade 39 graders feber och var jättesjuk så jag hade det väldigt jobbigt kan man ju säga. Men nu har snön smällt och allt är som vanligt och det är så himla skönt. 
Bilder efter första timmen av snö bara...

Comments


Comment here: