Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Dagens shopping

Category: Mode & Inspiration


Idag åkte jag och min sambo och shoppade kläder, jag som skulle hålla i mina pengar, nja det gick inte så bra. Jag köpte en till mjukisdress fast i rosa och lite tröjor och en otroligt snygg keps. En body och lite andra tröjor. Sen fyndade jag en jacka inne på H&M som jag tyckte var praktisk men den var i storlek 32 stod det, och jag har storlek 36 och det var den sista jackan. Precis innan jag hängde tillbaka jackan lite småbesviken på att min storlek var slut så bestämde jag mig ändå för att testa den ifall den ändå skulle passa, och hur sjukt är inte det att den passade? Den var som en 36a... antingen har den fel lapp på sig eller så är den väääldigt stor för att vara en 32a. Vilken tur att jag är smart och testade den ändå haha!!! 
 
Dagens tips, testa alltid plagget eller skorna ändå fast det inte är din storlek dem kan ju faktiskt passa ändå!
Här kommer även en liten hemlighet, jag har storlek 38 i skor, men i min garderob så har jag skor från storlek 37 till 41 HAHAHA!!!! Jag är för rolig, folk undrar kanske hur jag går med för stora skor men man vänjer sig, det är bara lite ostabilt mvh envis tjej som vägrar acceptera att hennes storlek är slut.

Comments


Comment here: