Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Julen kan komma nu

Category: Inredning & Design

Alltså jag har en sån himla tur! Som ni vet så har jag letat efter vita ljusstakar sen förra julen men aldrig hittat eftersom jag bor i Grekland och det verkar vara någon slags skandinavisk jul inredning så det finns inte här. Jag frågade min Gudmor om hon kanske hade någon för hon har växt upp i Tyskland och jag tänkte att det var mycket möjligt att dem har jul ljusstakar där och till min förväntan så hade hon det, 2 stycken vita exakt vad jag ville ha så jag fick dem för hon använder aldrig dem! Jag känner mig så smart som ens frågade, för jag hade inte tänkt göra det egentligen. Julen är räddad mina vänner ha-ha! Jag är en riktig planerare, jag vill ha allt klart i tid det är därför jag är så tidigt ute.

Comments


Comment here: