Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Cyprus

Category: Övrigt/humor

På senare tid har jag och min sambo börjar fundera på att flytta till Cypern i framtiden i typ 2-3 år, jag har aldrig varit där så det är svårt att kunna planera om det är något jag vill eller inte men tanken bakom denna idén handlar om pengar såklart annars så hade vi aldrig ens tänkt tanken för vi älskar Grekland och det är här vi vill bo men när man tänker på hur mycket pengar man går miste om per år pga att vi bor där vi bor så börjar man fundera litegrann.
 
Jag är så rolig, det första jag gjorde var att googla cypriotisk mat för att kunna se om maten är god haahah och ja den ser väldigt god ut, tänk dig en blandning mellan grekisk-libanesisk-turkisk mat typ så tyckte jag att det såg ut. Det får nog bli en liten semester dit minsann!

Comments

  • Mikaela Saying:

    Åh, det hade varit underbart att flytta utomlands, framför allt nu när det är så kallt och mycket snö :)

    Svar: Ja det är så himla härligt med varmt klimat :D Har ni redan snö i Sverige?
    classy.blo.gg

    2016-11-09 | 19:47:41
    Blogaddress: http://orsin.blogg.se

Comment here: