Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Maskeradfest med skräcktema

Category: Övrigt/humor

Har jag berättat att jag är en jäkel på att ordna grymma fester? Vi har karneval i Grekland varje år i slutet av februari, halloween finns inte här så man klär ut sig till allt möjligt. Nu är det så att jag ska ordna en sjuk fest här hemma, och pynta med skräck dekoration och klä ut mig till vampyr med min sambo och jag har en så sjukt rolig fantasi att jag ska ordna en lek som jag inspirerats av saw filmerna, det ska vara läskigt, med skräcksoundtracks i bakgrunden, och gästerna ska få vända upp och ner på mitt hus för att leta efter gåtor, nycklar, ledtrådar o.s.v.
 
Så jag är en månad tidig med att börja organisera och planera för att det ska bli perfekt och för att det ska vara den bästa festen dem någonsin varit på!

Comments


Comment here: