Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Plantera rotfrukter i trädgården

Category: Övrigt/humor

Jag ska fanimig plantera egna rotfrukter och sallad hade jag tänkt? Sen har jag blivit en rödbetslover helt plötsligt, jag tyckte aldrig att rödbetor var speciellt gott men det var för att jag åt det på fel sätt tydligen. Man ska köpa egna och koka dem själv och sen skära i tjockare bitar och sjukt mycket salt på, citron och peppar + olja = greek style skiiiiiiiitgott. Jag ska inte plantera rödbetor, men broccoli, blomkål, sallad och tomater och gurka? Eller är det försent för gurka? I have no clue vi får se helt enkelt!
 
Idag vaknade jag riktigt tidigt så jag gick en promenad till stranden, men det är för varmt för det helt enkelt, jag blev trött jättesnabbt så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 4 så jag kan väcka min kille för vi ska åka till en annan stad och kolla på möbler till vårt hus!

Comments


Comment here: