Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

YESTERDAY

Category: Mat & Dryck

Det var en väldigt bra dag igår, först åkte jag och min kille till en restaurang och åt massa gott sen åkte vi till hans syster och hennes sambo som vi ska grilla med på Lördag hemma hos dem, vi snackade och planerade campingen som vi ska göra i sommar i en hel vecka! Min pojkvän tror inte att jag kommer orka vara där så många dagar så jag måste bevisa att han har fel (tror inte heller jag kommer orka en hel vecka, jag kommer säkert dö men det säger jag inte, tur att han inte kan svenska i alla fall) tror inte att han kommer sätta sig och google translate:a min blogg heller för den delen!
Efter det så åkte vi hemåt och gick en runda på marknaden och köpte lite kalsonger och flera lösnaglar sen stannade vi till på ett stånd där vi känner dem som jobbar där och satte oss ned och drack några öl tillsammans tills klockan blev tre på natten.

Comments


Comment here: