Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

PRESENTATION

Category: Inredning & Design

Jag är en 22 årig tjej bosatt i Grekland, bor sambo med min kille som är en framgångsrik pokerspelare vi bor i Thessaloniki och vi älskar att resa, göra utflykter, laga mat, äta ute, spela tennis och jag ÄLSKAR ATT ÅKA BIL :D  
 
Jag och min sambo är väldigt impulsiva/spontana personer vi planerar nästan aldrig något utan det mesta sker i sista minuten, personligen så tycker jag att det är lite tråkigt ibland eftersom jag älskar att planera men vissa saker är riktigt kul att bara göra utan att fundera på om man ska eller inte. Det brukar oftast va så att man är påväg hem ifrån någonstans och en av oss skämtar om att vi ska dra till en annan stad och så är den andra helt såld på idén och så slutar det med att vi gör det.
 
Jag tycker inte om opersonliga bloggar så jag läser väldigt få, jag själv är en väldigt öppen person med stark personlighet och det är min sambo också så jag antar att det är väl därför vi passar så bra ihop men vi bråkar väldigt mycket också sooo no wannabe perfect life här inte ;)

Comments


Comment here: