Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

MY WARDROBE

Category: Inredning & Design

Nu är min walk in closet färdig, jag har designat hela själv bit för bit. Jag ritar inte alls bra men dem som gjorde garderoben var så duktiga att dem förstod exakt vad jag ville ha! Jag gjorde den extra djup för att få plats med så mycket som möjligt. Vad tycks är den fin? Självklart så har man ju sett många som är tusen gånger snyggare men dem kostar väldigt mycket också...
Nu kanske vissa tycker att jag har många skor men det där är inte ens hälften, jag älskar klackar jag börjar nästan tro att jag är en skosamlare jag har väldigt få vanliga skor men hundra klackar, vissa dubbletter också. Kommer ihåg att min mamma brukade bli arg varje gång jag köpte nya. Många tror att alla tjejer älskar skor och väskor men det är faktiskt inte sant, jag har stort problem med väskor, tycker inga är tillräckligt snygga och dem är tråkiga att köpa. Jag har bara sett en väska i mitt liv som jag sagt wow till och den råkade jag se på google och jag var så dum att jag inte kollade upp märket så nu tänker jag på den ibland. Dem få väskorna jag äger tycker jag inte så mycket om heller.

Comments


Comment here: