Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

LYXRESTAURANG

Category: Mat & Dryck

Jag var så hungrig att jag glömde fota maten haha, är inte van att ha en blogg ännu så det kommer nog hända rätt så många gånger till tills jag lärt mig! En tiopoängare till denna lyxrestaurangen! Första gången jag åt där så blev jag chockad över deras service, jag har aldrig upplevt något liknande. Dem fyller på ditt glas konstant med både vin och vatten, byter ut askfat stup i kvarten och nya tallrikar och bestick till varje maträtt och lägger även upp maten på din tallrik sen får man en varm blöt handduk att torka händerna på efter maten! Det blir en stor kontrast om man vant sig vid att äta på taverna och sen kommer hit! Men det bästa av allt är hur god maten faktiskt är, jag ska se till att fota maten nästa gång!

Comments


Comment here: