Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

JAG ÄLSKAR LASAGNE

Category: Mat & Dryck

 
Igår var det en lugn kväll, vi skulle egentligen äta på en argentinsk restaurang men klockan blev mycket så vi bestämde oss för att äta på en pizza restaurang där min kille jobbade en sommar 2004 men vi åt aldrig pizza för jag hittade äntligen lasagne på menyn. Ni förstår inte hur länge jag letat efter lasagne på restauranger, det finns ingenstans och jag och min kille lagar väldigt god mat så i framtiden ska vi öppna en restaurang för den godaste lasagnen jag någonsin ätit är våran egen, men det är så jobbigt att göra och det blir så stökigt i köket. Lasagnen var god men inte en tia! Det var för mycket köttfärs i och för lite pasta. 
 
Tänkte även visa min nya sminkning men den syns inte så bra men jag hade vit/silver/grå ögonskugga och rött läppglans. Jag får hitta ett bättre sätt att ta bilder på när jag ska visa sminkning för det syns inte alls bra. Glömde även fota min outfit för att jag hade bråttom men jag hade vita jeans, zebra spetsklackar och en svart blus V-ringad.

Comments

  • smartadraget.blogg.se Saying:

    Mmm, du slänger alltid in mat när jag är som hungrigast! Och du vet vad jag gillar för mat uppenbarligen! ;) Bra smak!

    Svar: HAHA! Du är rolig :D
    classy.blo.gg

    2015-05-31 | 11:15:48
    Blogaddress: http://smartadraget.blogg.se/

Comment here: