Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Restaurant high up in the hills

Category: Mat & Dryck


Vi brukar gå på dejt 2 gånger i veckan oftast lördagar och måndagar och i måndags valde vi en restaurang som har otroligt fin utsikt, det ligger på toppen av en by högt upp bland bergen och man ser allt! Tyvärr fick jag inte till en bra bild med kameran. Glömde dessutom fota maten, alltså jag är världens största matvrak jag borde egentligen vara 150 kg så mycket som jag äter. Alltså I love it liksom, allt som har med mat att göra. älskar till och med att kolla på bilder med mat på, kanske är därför jag tror att alla andra också ska tycka om det på bloggen haha!
Anyways, varje gång jag fotar min kille så antingen tuggar han eller så rör han sig så bilden blir suddig och gör konstiga miner. Så jag sa till honom le nu och sitt still så slipper du se ut som ett mongo på min blogg! Say cheese "tjiiiis"

Comments


Comment here: