Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Celebrate birthday together

Category: Övrigt/humor

Min kusin från Tyskland har kommit till Grekland hon är ett år äldre än mig och ska bara stanna en vecka till så jag vill ta vara på tiden så det kommer komma bildbomber senare :P
 
Jag håller även på att planera min födelsedag och min pojkväns, han fyller år en dag efter mig, hur sjukt är inte det? Jag fyller år den 26 Juli och han fyller år den 27 Juli så vi kommer fira bådas födelsedag samtidigt som vi gjort varje år! Och inte nog med det, så har jag namnsdag den 25 december och min pojkvän den 26 december det är så sjukt att man själv blir chockad efter 2 år när man tänker på det.

Sen har man lagt på sig några kilon också, tog en bikinibild häromdagen och när jag kom hem kunde jag inte tro mina ögon så tjocka mina lår blivit. Jag är inte en person som skäms över att lägga ut småfula/osminkade bilder på mig själv som man kan se på bloggen men helt ärligt dem låren var inte att leka med, kanske ska sluta äta gyros varje dag typ hahaah!!

Comments


Comment here: