Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

2 årsdagen blev bortglömd!

Category: Mode & Inspiration

Den 13onde juni hade vi 2årsdag och vi glömde bort den dagen båda två, men vi gick ut och festade för att det var en lördag och den dagen så bråkade vi till och med och om vi bara hade vetat att det var den 13onde juni så hade vi aldrig bråkat, alltså hur fail är inte det? Kan tänka mig att det betyder otur. Ja men till saken nu då förra veckan så var vi påväg hem och då stannade min kille plötsligt bilen och bara "Ja men ska du köpa dem dära flipflopsen nu då"? Jaha ja okej det kan jag göra säger jag och går ut ur bilen och börjar gå till höger och så kommer han håller om mig och gör en U-sväng med mig och går in i en silverbutik och säger att vi glömt bort vår 2årsdag och att jag ska få välja en present nu! Alltså det var skit kul, jag älskar presenter.

Comments


Comment here: