Classy.blo.gg

Inspiration and class at my terms.

Dags att flytta!

Category: Inredning & Design

Oj vad stressigt livet blev helt plötsligt. Mitt under semestern så fick vi reda på att vi måste flytta, på ett sätt är det tråkigt eftersom jag nyss hade byggt en walk in closet och jag trivdes väldigt bra i vårt loft men å andra sidan SÅ SKA JAG FLYTTA TILL ETT RADHUS ISTÄLLET!!!! Tänk vad mycket roligare, nu kommer vi ha typ 3 sovrum, 2-3 badrum, och 2 balkonger och en veranda där vi kan grilla och ha det trevligt med vänner och allt detta för oss själva!
 
Det ska bli så jävla skönt, för dem som inte förstår varför det ska bli skönt är för att vi bodde med min syster och hennes kille också, och så bodde mina kusiner under oss inne i typ stan där lägenheterna är väldigt tätbefolkade, vilken kontrast alltså. Nu kommer vi vara mer ute på ödemark. Ja som ni förstår så blir det inget Kreta i år men det gör mig ingenting, hellre ett fint radhus att bo i!
Jag är ute efter den här stilen, vi har inte hittat hus än, men vi har många alternativ men problemet är att min smak är dyr och antingen så tycker jag inte om badrummet eller så är golvet fult eller köket och jag tycker att det är viktigt att dem 3 sakerna är bra.
 
Nu måste vi köpa tvättmaskin, diskmaskin, kylskåp, soffa, TV, köksstolar & bord, A/C, säng, ja allt möjligt helt enkelt det kommer bli så satans dyrt så vi ska nog köpa lite billigare möbler än vad vi hade tänkt oss från början.. Jag har tjatat på min kille att jag vill att vi ska köpa en speciell soffa men den är väldigt dyr och han tycker det är onödigt att köpa det nu eftersom vi kommer köpa ett hus om 2 år men ni förstår inte hur snygg den soffan är!! Så himla modern... jag ska försöka hitta en liknande för 1/5 av priset men möbler är så himla dyra i Grekland och soffor överhuvudtaget är dyra.

Comments


Comment here: